Sista jobbhelgen.

Nu så har nedräkningen börjat!
Sista jobbhelgen för mig på väääldigt länge, känns otroligt skönt.
4 arbetsdagar kvar, sen går jag på mammaledighet.

Går in i vecka 36 idag, alltså 4 veckor kvar. Jag ska försöka njuta så mkt som möjligt dom här sista veckorna, och VILA när Milton är på dagis. Jag är sämst på att vila. Nu tex, jag är så trött men ändå går jag inte å lägger mig.
Milton föddes ju i v.38, tänk om den här bebisen också skulle få för sig att göra det, då är det bara 2 veckor kvar!

Nej nu får jag skärpa mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joanna

åååh, va spännande! Jäklarns va fort tiden har gått!:)



Hoppas du hinner njuta av ledigheten o vila upp dej ordentligt innan lillfisen kikar ut! ;)



Kram

2012-03-28 @ 13:36:45
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0