Sova!

Jag är trött som en apa, men ändå går jag inte å lägga mig. Har som en spärr att lägger jag mig innan kl 22 så kan jag inte somna, även fast jag säker skulle kunna göra det.

Förutom att jag är trött så är jag less på magen.. den börjar bli ivägen nu. Det är inte alls lika mysigt att vara gravid den här gången som det var med Milton, kan ju faktiskt bero på att jag redan har en att ta hand om ;)
Ska ansöka om graviditetspenning (som det så fint heter nu för tiden), så om allting går som jag ska så tänkte jag jobba Mars ut sen ledig ungefär en månad då innan bebisen kommer. Om han inte bestämmer sig för att titta ut tidigare som Milton gjorde.

På Onsdag fyller Bische år också, har ingen aning om vad jag ska köpa. Han vill bara ha bilgrejer, vi får se vad det blir..

Nu kallar sängen!


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0