Saknar!

Just nu så tänker jag på mina nära och kära som befinner sig i Thailand. Önskar jag kunde åka dit och stötta och hjälpa. Saknar min syster mer än nånsin nu! Kom hem!

För att göra en lång historia kort så har våran morbror Gösta varit med om en olycka, först trodde dom att han skulle klara sig. Men sen upptäckte dom att vänster hjärnhalva var helt död, så efter att ha legat i ungefär en vecka i koma så somnade han in. Jag kände inte Gösta, men han är trots allt en släkting.

Skänker därför en tanke till hans nära, och som sagt även till Madeleine, Alexander och Janne som bodde i Thailand tillsammans med honom.


<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag saknar dig också, vi ses om några månader. Vinner jag pengar på lotteri här nere så får ni alla komma ner och hälsa på :) Älskar dig!

2012-01-12 @ 05:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0