Träningssugen!

Om ni bara visste vad jag längtar tills jag blir normal igen så att jag kan ta upp träningen. Jag mår ju så mycket bättre när jag tränar, både fysiskt och psykiskt. Just nu så är jag bara tjock. Haha! Jag har väl inte direkt lagt på mig någonting så förutom att magen har blivit större. Har gått upp 7,5 hitills, men det är ju ändå 8 veckor kvar så jag tror att det kommer bli åtminstone 5 till. Det är ju nu bebisen växer som mest! Solen har lyst hela helgen, men den har jag spenderat på Elgiganten. Och jag lovar att nästa helg då jag är ledig så kommer det antingen vara svin kallt eller snö storm. Då ska vi till pappa förresten, fota magen och mysa. Milton älskar att vara där. Sitter just nu och väntar in BB med en godisskål bredvid mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0