The Voice!

Jag fastnar då alltid för olika program, jag kan inte börja titta för då kan jag inte sluta.

Just nu så är The Voice en av favoriterna, dom är så duktiga alla som är med där. Enligt mig så är det mycket bättre än Idol.
Sen har jag även fastnat för Once upon a time som går på 5:an, och Revenge som går på 3:an. Sjukt spännande!
Nu till något helt annat..
Imorgon har jobbet ordnat maskeradfest och jag har funderat ihjäl mig hela veckan vad vi ska klä ut oss till. Inte världens lättaste när man har en mage som är i vägen. Men igår åkte jag ner på stan och kollade vad dom hade på Hobby boden, så jag köpte en tiara och lite andra saker. Så imorgon är vi prinsessan Victoria och prins Daniel, haha :) Perfekt eftersom hon är gravid också!
Nu ska jag unna mig lite choklad, finns det något godare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0