Mörbultad.

I söndags hände det som liksom inte får hända när man är gravid.. (Tyvärr så sitter texten ihop även fast jag gör mellanslag, testade att göra som du sa Jane men det blev inge bättre)
Jag ramlade ner för trappen hemma hos mamma. Och då menar jag upp ifrån och ner! På något vis så halkade jag och fick inte tag i något att ta i så jag for som en vante.. När jag väl fick stopp så var jag i chock. Jag fattade inte vad som hade hänt, och jag kände att jag hade ont men fattade inte vart det gjorde ont så jag blev livrädd att det hade hänt något med bebis.
Som tur var så gick allting bra. Jag är blå över hela benen och har bulor lite här och var men huvudsaken att allt är bra med bebis.
Jag tyckte mer synd om Milton än mig själv, han blev så rädd stackarn och bara grät och ville vara med mig. Och jag låg i sängen och grät i typ två timmar efteråt tror jag, mest för att jag blev så rädd.
Inte nog med att man är gravid och otymplig så ska man bli ännu mer otymplig! Kan inte sova på högersida för där är jag alldeles uppsvullen på låret, och sover jag på rygg kan jag knappt andas. Så jag ligger på vänstersida och vaknar 40 gånger per natt för att jag ligger så obekvämt. Jag hoppas det "läker" fort!
Bjuder på en par bilder på min lilla goding :)

Nere i badhusparken å grillar korv :)

Lånar mosters kamera, bilderna blev så där ;)


Kommentarer
Postat av: Tirja

Usch va hemskt :(

Tur det gick bra!!!



Go Milton, han är ju för söt!



Kram!

2012-02-21 @ 21:19:29
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0