Lördagkväll.

Och jag sitter här med mig själv och önskar att man bara kunde ta en sista minuten till ett varmare ställe och bara vara!

Saken gör ju inte bättre att jag har fått urinvägsinfektion. Har haft det till och från sen i söndags, men jag har kurerat mig i veckan med tranbärsdricka, citronvatten och massa vitaminer, men det har bara blivit värre. Så idag fick jag en tid på akuten så att jag kunde få pencilin, så förhoppningsvis har det blivit lite bättre tills imorgon!

Blev akut godis sugen så jag hann springa bort på baracken för att köpa mina favoriter, center och ferraribilar med smaken cola. Så nu tänkte jag sätta på en film och synda i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0