Torsdag.

Har varit och köpt en kartong till med cambridge ikväll. Pratade lite grann med han jag köper av om det som hände igår. Han trodde helt klart att det berodde på träningen. Ska man köra ren kur så är det bara lätt vardagsmotion som dom rekomenderar.

Så därför har jag bestämt att jag ska köra kombinerad kur istället. 2 påsar cambridge och ett vanligt mål mat om dagen. Jag vägde mig imorse och jag hade redan gått ner 2 kg på dom här dagarna, det läre ju mest vara vatten men ändå.

Sist jag gjorde kombinerad så gick jag ner 1-1,5 kg i veckan, det är helt okej för mig.
Det är psykiskt påfrestande att köra ren kur när man har en familj att ta hand om och plus att man ska jobba. Man har ju verkligen noll energi!

Äh, jag tror det här blir bra. Jag gör det som känns bäst för mig. Men 10 kg ska jag ner iaf, innan sommaren! Beach 2011, here i come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0