Schlager!

Igår var det schlager för hela slanten.
Vi lämnade stan runt 2 tiden. När vi hade kommit till brunflo tog vi oss vårat första glas vin :) När man ska på mello så får man börja dricka tidigt! ;)

17.30 var vi bjuden till Scandic på lite mingel. Där blev det några glas vin till innan vi gick ner till festivalen. Det var verkligen super roligt! Dock så tycker jag att fel personer gick vidare. Sara vargas låt är sämst..
Jag håller på Danny elle Saade i finalen. Tror att dom skulle gå långt i eurovison faktiskt.
Ni som tittar på mello, vilken tycker ni ska vinna?

Tyvärr så hade inte jag något batteri i kameran igår så inga bilder blev det. Malin tog massor av bilder så jag får sno några av henne sen.




Nog är han rätt snygg ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag älskade Loreens låt, fattar inte varför Saras låt gick vidare istället!

Jag hoppas på The Moniker, den är så jävla härlig. :)

2011-03-06 @ 21:53:30
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Maggs

Mina favvos Ola och Brolle men även The Moniker :)

2011-03-07 @ 09:15:16
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: evve

Gud va roligt!! haha, själv är jag en sucker för Eric, han är så gullsnygg fast han är lite för ung...

2011-03-07 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0