Inte helt hundra..

Vad är det med min kropp alltså? Idag fick jag sånt fruktansvärt magknip som höll i sig i säkert en timme. Och sen gick det bara över.. sen fick jag det igen för ett tag sen, men nu är det bra igen. Och nej det är inga gaser som vill ut! ;) Jag känner mig seg i kroppen, känner inte alls igen mig själv. Vet inte om det beror på cambridge. Men sist jag gjorde det så var det inte alls så här. Äh det är bara att köra på..

Till något roligare.. Ikväll börjar DH! Som jag har längtat! Så jag ska som många andra sitta bänkad framför 5:an från kl 21. Jennie skulle komma och hålla mig sällskap också.

Skönt med en ledig dag idag. Jag och Milton följde med grannen och hennes ungar på kyrkis. Milton älskade verkligen att vara där, full rulle hela tiden. Och så härligt väder det har varit! Sånt gillas!

Imorgon är det dax för jobb igen..

Kommentarer
Postat av: Hli

Passa bara så du inte förstör din ämnesomsättning! Jag tycker inte alls det lÅter bra att du inte mår bra..

2011-03-16 @ 07:11:26
Postat av: Maggs

Jag kollar på DH på internet, är på säsong 7 avsnitt 16 nu :)) KANONBRA

2011-03-16 @ 14:10:22
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0