Ingen bra dag..

Imorse när jag klev upp så blev jag alldeles yr i huvudet. Men jag trodde att det var pga att jag ställde mig upp för fort. Gick upp och gjorde kaffe och drack en halv liter vatten. Då blev det lite bättre.

Lämnade Milton på dagis vid 10 och sen gick jag hem och tog min första shake. Åkte sen på jobbet.. jag kände i bilen att jag inte var helt hundra. Fick hjärtklappning och kallsvettades. Var helt slut i kroppen, orkade knappt gå upp för trappan. Men sen gick det över igen..

Gick ner å började jobba. Allt var frid och fröjd ett tag till. Men helt plötsligt så blev jag alldeles yr igen, kändes precis som att jag skulle svimma. Gick upp och satte mig och drack lite vatten. Blev inget bättre.. Fuck this tänkte jag. Inte fan tänker jag må så här dåligt. Tog en banan och efter en liten stund så blev det bättre. Sen dess har jag inte känt något.

Vet inte om det beror på att jag tränade igår. Ska ringa till han jag köper Cambridge av imorgon och höra vad han tror.

Med andra ord så har det inte varit någon bra dag..

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag orkade nätt å jämnt träna då jag käka cambridge till frulle och lunch bara.

Jag skulle iaf INTE träna på ren kur. I så fall i jäkligt lugnt tempo.. Typ bara gå på löpbandet och kanske lyfta lite vikter... KRAM

2011-03-09 @ 21:42:08
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: evve

Huvva! jag tror man ska ta det lugnt med träningen när man kör faktiskt för man har ju inga reserver att ta av direkt! jag har också känt mig helt slut den här gången, har ingen ork eller energi alls! hoppas det blir bättre!

kram

2011-03-09 @ 21:44:13
Postat av: evve

...hej utropstecken!haha!

2011-03-09 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0