Ingen återvändo!

Har varit och inhandlat cambridge nu. På måndag kör vi! Minst 2 veckor ren kur och sen ska jag träna och köra kombinerad tills jag har gått ner minst 10.

Jag gruvar mig lite samtidigt som jag känner mig peppad. Fast nu vet jag vad som väntar iaf. Nu vet jag att jag kommer vara sjukt hungrig dom första dagarna, men det går över. Och sen vet man också att det ger resultat!

Jag längtar så mycket tills vågen står på 63. Det har inte jag vägt på mååånga år!

På tal om något helt annat så har jag panik inför lördag! Jag har ingenting att ha på mig. Var på stan i fredags och kikade, men hittade ingenting. Har suttit och kollat på internet men hittar ingenting där heller. Tror jag måste åka hem till någon vänlig själ och rota i garderoben ;)

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

han hälsar tack ;)

den är köpt på stadium, har haft den ett tag nu så den kanske inte finns kvar, men man vet ju aldrig :)

2011-03-06 @ 19:21:54
URL: http://lenamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0