Första dagen.

Med cambridge är nu snart avklarad.
Dagen började ju inte direkt bra.. Milton vaknade 04.20 och vägrade somna om! Han sov ju hos mamma natten till söndag och då hade han spytt på natten. Sen hade han varit jätte lös i magen hela dagen igår så jag trodde det var magsjuka. Men nu funderar jag på om det är tänderna som spökar istället. Det är ju 4 st på G upp och dom andra gångerna han har fått tänder så har han varit dålig i magen. Vilket fall som helst så var jag tvungen att vabba idag eftersom det måste gå 48 timmar efter dom har spytt innan dom får gå på dagis.

Vilket fall så låg vi i sängen till klockan var 6, sen gick det inte längre. Och eftersom jag kör cambridge nu så kan jag inte äta första shaken klockan 6 på morgon. Sist jag gjorde det så drog jag ut på det till 10-11 tiden. Det var jävligt jobbigt att vänta så länge med att "äta", jag var så hungrig att jag ville dö.

Men annars har det faktiskt gått bra. Dock så fryser jag som en tok, men det gjorde jag sist också.
Jag hoppas verkligen att han sover längre imorgon. Gud vad mycket lättare det skulle vara att köra ren kur om jag vore själv. Men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på! Minst 2 veckor som sagt..

Kommentarer
Postat av: Tirja

Du är så duktig! Funderar på att köra en kur till men vet inte hur jag ska få till det med lillen, han ska ju smaka på allt jag äter :S

Hoppas det går bra för dig! Och att Milton sover längre imorgon!

Kramar

2011-03-07 @ 20:47:02
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: evve

Ja, det är verkligen en helt annan sak att vara själv och att ta hand om ett barn samtidigt som man svälter sig själv! har mycket sämre ork och tålamod nu m Tristan...men det är bara att bita ihop! det fixar vi allihopa!;) kram

2011-03-08 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0