Förnyelse.

På Tisdag ska jag klippa mig och färga håret. Ska ha en ny färg och en ny frisyr. Är så fruktansvärt less på mitt hår nu!

På tal om less så är jag less på allt.. Jag är less på cambridge, har inge energi till att träna, är less på hur det ser ut här hemma, vill ha nya möbler osv..

Idag har inte jag någon bra dag. Ge mig energi! Varför kan inte jag få vara smal och snygg redan från början?! Fan att man ska behöva hålla på så här. Idag vill jag bara ha en stor godispåse att vräka i mig! Känns bara som att jag vill ge upp just nu..

Kommentarer
Postat av: Tirja

Ska du inte testa någon annan form av "bantning" då? Som typ Gi eller LCHF, det går inte fullt lika fort men du får träna, har energi och mår antagligen bättre! (och det finns sjukt mycket goda recept)

Önskar jag hade någon energi att skicka!! Men är nog minst lika slut som du!

Många kramar!

2011-03-23 @ 20:47:22
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: evve

jag tycker inte att det är värt at må dåligt för att gå ner i vikt, faktiskt! därför jag sket helt och hållet i Cambridge. Du borde prova LCHF! man saknar ingenting och man får vara mätt och det gör mkt för humöret! det finns andra vägar förutom Cambridge!=) lycka till hur du än gör!

kramar

2011-03-23 @ 22:37:27
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag var nere i en svacka nyligen också, inget kändes speciellt skoj! Mn ge inte upp, du är jätte duktig och har redan kommit jätte långt!

Strunta i Cambridge ett tag och satsa på träningen så kanske du får lite ny motivation? Jag har kommit jätte långt på att strunta i kolisar, kanske det vore något?

2011-03-23 @ 22:38:16
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0