En härlig torsdag!

Idag har det varit en bra dag. Vaknade tillochmed före Milton imorse, och pigg var jag! Upp och fixade frulle åt gullet, sen dax att svida om för att jobba. Dock så är det så otroligt lugnt på jobbet nu, men ibland så är det bra så att man får tid att fixa sånt som man inte har tid med annars.

Mamma och co kom och käkade middag idag. Blev en riktig lyxmiddag så bestod av fiskpinnar och mos, haha! Men det gick ner iaf. Går jätte bra att köra kombinerad kur iaf. Har gått ner 2,5 kg på 1½ vecka, det är bra tycker jag.
Sen kom snälla svärmor och passade Milton så att jag fick åka och träna. Har ju inte tränat en enda gång den här veckan. Men det är inte alltid så lätt att få barnvakt den veckan när Bische jobbar kväll. Men jag kör mina övningar hemma också :)

Milton är så go nu. Och vad han pratar! Han härmar precis allt man säger. Igår när jag skulle ta ur han ur bilen så råkade jag bryta av nageln, fuck säger jag. Fuck säger Milton. haha! Man måste verkligen passa sig för vad man säger. Det som han går runt och säger mest just nu är -ninna och så pekar han på mig och säger -mamma, -bitte och så pekar han på bische och säger pappa. Alltså Linda och Bische :) Han är så gullig! Ibland får man skryta lite :) Jag satt och kollade igenom min blogg igår, och oftast när jag skriver nånting om Milton är när han är gnällig och allmänt jobbig. Nej nu blir det skärpning med det.

Jag har varit så dålig på att lägga in bilder på sista tiden så jag bjuder på en par gamla istället.




Det här var innan jag och Bische blev tillsammans. Jag ser ut som en neger bredvid han, haha!

Party hemma hos mig. Också innan jag å bische blev tillsammans :) Tog med detta kort för att jag saknar både Tommy och Frida! Kom hem!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Klart man får skryta om sitt barn och sig själv! Hur gammal är milton? Han är väl inte så gammal?

Jätte duktig är han :)

Och du med, super duktig! 2,5 kg är ju jätte bra :D

Keep up the good work som dom säger :)

Kram!

2011-03-17 @ 23:26:28
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0