Vilken underbar dag.

Imorse när vi vaknade stod termometern på -2 och solen lyste! Vi skynade oss att äta frulle sen bar det av ut. Milton fick åka traktor med hans morfar, det var populärt! Det som var mindre populärt var att åka skoter. Han ville verkligen inte. Men att stå å kolla på när dom andra körde var roligt däremot :)

Det som var tråkigt var att vi var tvungen att åka hem idag eftersom bische jobbar imorgon. Igår var det -25. Man var inte direkt sugen på att gå ut då.

Många fina klappar fick vi med oss hem också. Milton fick ett sånt där bilgarage och en stor lastbil som man kan åka på. Plus en fond av pappa och Anna-Lena som dom sätter in pengar på varje månad. Milton kommer bli rik när han blir stor! Både vi, Miltons gudföräldrar och nu pappa har fonder till han nu. Men det är som Anna-Lena sa, det är perfekt att ha när dom blir större, även innan dom fyller 18 när det ska vara mopeder, skotrar etc..

Och jag å bische fick pengar vi med som vi ska använda och köpa en tv till sovrummet för. Jag har länge längtat efter ha det. Jag hatar när bische sitter å spelar tv-spel och jag får sitta å glo på det.

Jag längtar så mycket tills vi ska flytta nu så ni anar inte! Milton har fått så mycket leksaker nu i jul att det inte får plats mer här hemma. Sen så ser det förjävligt ut i klädkammaren där vi bara har slängt in massa saker som vi inte orkat gå ut med i förrådet som för övrigt också är fullt.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Så sant så. Roger vill inte heller ha en liten till just nu - så vi väntar ett par år.



Ja gärna, vad hade du tänkt dig? Vi är hemma och har absolut inget för oss.



Kram

2011-01-09 @ 21:46:14
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: kickan

Vart ska ni flytta Linda?

2011-01-10 @ 15:46:17
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0