Så blir det..

Jag har bestämt mig för att börja köra med kobinerad kur med cambridge. 2 shakar om dagen och ett vanligt mål mat. Sen när vattnet är normalt igen så blir det ren kur. Nu banne mig ska detta bort!

Har inte tränat en enda gång den här veckan. Har sån ångest. Och jag som lovade mig själv att jag skulle sluta ha ångest för saker som jag inte hinner! Men jag har verkligen haft noll energi. Plus att det är så mycket att göra här hemma. Vi försöker packa så mycket som möjligt på kvällarna när Milton sover. Men det är fortfarande mycket kvar. Tur att Milton ska sova hos mamma lördag-söndag annars hade detta aldrig gått.

Jag uppskattar verkligen alla som har erbjudit sig att hjälpa till! Mest så uppskattar jag att Micke (mammas karl) alltid är så snäll och ställer upp när jag ska flytta. Han kör ju lastbil och det är så smidig.. behöver ju bara köra en gång.

Nehe om man ska fortsätta packa då..

Kommentarer
Postat av: Tirja

Du är så duktig!

Förstår att det är lite ångestladdat att inte träna men du får se packningen av lådor och städningen som lite träning istället :)

Kram

2011-01-27 @ 10:03:21
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej, blev inge bodypump då vi fick lite förhinder pga. Familjetråkigheter. Men ska köra nästa vecka istället så har kört vanligt gym hela veckan ist. Men har hört att man får grym värk av BP ;)



Lycka till med kuren!

2011-01-27 @ 19:36:08
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0