Q-park

Aldrig i hela mitt liv att jag tänker betala en parkeringsböter utan att kolla upp det riktigt!
För att göra en lång historia kort så fick jag en p-bot i domusgaraget i tisdags. Jag höll på att få en chock. Få en p-bot i ett parkeringsgarage där man måste ta en biljett för att ens komma in? Och sen betalar man ju när man åker ut! Jag tyckte det kändes lite skumt.. så jag ringde till dom på Q-park å frågade vad dom höll på med. Men dom kunde ju inte se nånting, så jag var tvungen att ringa tillbaka till veckan.

Igår så var det på nyheterna att Q-park lappar bilar även fast dom inte står felparkerade! Ja jag tänker då inte betala ett enda öre förrän jag har fått se bilder på vad jag har gjort fel.

Mamma ringde också till mittpunkten idag och frågade om dom hade sina personalpakeringar där uppe. Och dom sa att det är fria parkeringar i hela garaget, men att man kan få hyra en p-plats där. Men då har man inte samma varje gång, utan då ställer man sig där det är tomt.

Det ska bli intressant att se hur detta slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0