Nytt köksbord!

Här om dagen så beställde jag ett nytt köksbord till våran nya lägenhet. Så här ser det ut.

Det kommer passa så bra i vårat nya kök! Först kollade jag på ett som var lite mer "lantligt", men sen såg jag det här och fastnade direkt. Och sen att det var lite billigare gjorde ju inte saken sämre :)

Jag vill åka på Ikea och köpa nytt vardagsrumsbord och tvbänk också. Men det får vänta. Om bische fick välja så skulle vi aldrig köpta nånting nytt med tanke på priset på bordet, haha!

Jag tycker det är så kul med inredning. Synd bara att man inte badar i pengar..

Kommentarer
Postat av: Tirja

Gud vilket snyggt :)

Ja visst är det roligt med heminredning :D Jag älskar det men som du säger man skulle ha badat i pengar!

Vart är det ni ska flytta då? Finns väl inte så många rashus områden här runt omkring? :)



Såg dig på stan innan jul och va det syns att du gått ner :) Även fast du hade vinterjackan på dig :) Du är så duktig!



Kram

2011-01-02 @ 21:34:43
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jättefint :)

2011-01-03 @ 10:58:46
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja det gör det ja :) Hoppas ni kommer trivas där :)



Ja det gör jag :) Okej ja bara du blir nöjd sen då ;) Lätt att man inte ser själv och bara fortsätter och så blir det en ond spiral!

Njae det går inte så bra :P Va tvungen att sluta med cambridge och sen dess har jag väl gått upp skulle jag tro, nu när det varit jul och grejer! Men jag ska prova på Gi och träna istället! har väl ca 30 jag ska gå ner fortfarande MEN det ska nog gå :) Det får ta den tid det tar!

Kram

2011-01-03 @ 18:36:47
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0