Jul en gång till.

Imorgon åker vi till Ramsjö för att fira jul. Bättre sent än aldrig! Ska bli roligt att träffa min familj där. Det är så synd att vi inte bor närmare varandra. Milton känner ju inte ens igen sin morfar :( Men men, det är inget att göra åt. Det blir ju skillnad när han blir äldre. Farmor fyllde 80 år i tisdags så henne ska vi också fira! Min älskade farmor. Hon ligger mig varmt om hjärtat. Farmor är den enda jag har kvar av mina mor och far föräldrar.

Mormor dog när jag var 8 år i cancer, minns det som igår.. så hemskt det var. Hon var bara strax över 50 år då. Farfar dog när jag var 10. Har så fina minnen av farfar. Alltid när jag var och hälsade på farmor å farfar så satt alltid jag och farfar ute på balkongen och räknade alla tågvagnarna (dom bodde nära järnvägen). Och morfar dog när jag var 18. Han var aldrig sig lik sen mormor dog. Det förstår man. Tänk att leva med någon i hela sitt liv och sen helt plötsligt så försvinner den personen. Jag vill inte bli gammal..

Tänk om alla ni hade fått leva och träffat Milton. Men jag vet att ni finns där uppe och vakar över oss alla.


Min farmor när hon var ung. Så vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0