Jag ville bara säga..

Att från och med nu så ska jag vara nöjd med det jag har. Jag har ett jobb, jag har mina fina vänner, mamma, pappa, alla syskon. Och för att inte tala om min fina lilla familj. Gud vad jag älskar mina killar. Mycket vill alltid ha mer så är det ju. Men nu ska jag sluta tänka så. Jag har allt det jag behöver.

Jag ska också sluta ha sån press på mig själv hela tiden också. Jag får ångest om jag inte hinner träna, jag får ångest om jag inte hinner träffa mina vänner, jag får ångest när jag inte hinner städa här hemma. Men nu är det slut med det. Från och med nu så ska jag ta det som det kommer. Milton är och kommer alltid vara det viktigaste i mitt liv, allt annat får vänta helt enkelt.

Ikväll har jag iaf hunnit med att båda träna och tvätta! :) Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det sängen för mig. Ska ladda inför 7 dagars jobb.


Mamma & son mys.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar er ni är mitt allt<3

Försöker träffa er såå ofta jag kan..

ses imorrn Pöss

2011-01-11 @ 22:59:51
Postat av: macknow

helt rätt tänkt!! Jag FÖRSÖKER också leve efter det tankesättet.. ibland är det svårt...

2011-01-12 @ 09:37:53
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Maggs

Nu måste jag ha missat nåt, ska ni flytta?



God fortsättning förresten ;-)



2011-01-14 @ 15:27:14
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0