Har inget att säga.

Därför jag inte bloggar helt enkelt.
Har inte ens börjat packa än och vi flyttar om mindre än 2 veckor. Stress stress!
Men idag har jag iaf gjort ett tråkigt måste -städat toaletten. Mamma undrade varför jag städar när vi ändå ska flytta.. Ja vi ska flytta, men inte nu! Jag blir galen när det är skitigt. Och det värsta jag vet är när badrummet är skitigt!

Ja ni ser ju vad mycket vettigt jag har att skriva om, haha! Borde gå å lägga mig också, men är inge trött.. äh får väl hitta på nånting som man kan städa istället :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

ooh,jag avundas er absolut inte packning o sånt.. men oftaste är det ju "roligt" o flytta.. åtminstone när det hela är klart! :)

Vart ska ni flytta,om man får fråga?



Kramar

2011-01-18 @ 10:58:36
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Maggs

Vart ska ni flytta?



Kram Maggs

2011-01-18 @ 12:01:08
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0