Fått mycket gjort idag!

Dagen började med tandläkaren. Inte världens roligaste start på dagen, men min tandläkare är så trevlig att det nästan blir lite roligt att gå dit ändå :) Tandsköterskan sa att hon såg igen mig jätte väl, men kunde inte komma på vart ifrån.. Efter många om och men så hade jag tydligen hjälpt hennes man med en Iphone, och han hade blivit sååå nöjd. Det gjorde min dag :)
Sen åkte vi och skrev på kontrakt på den nya lägenheten, så nu är den officiellt våran. Ja man kanske ska börja packa då, skulle ju vara en bra idé.
Efter det tog vi en sväng på Ica Maxi. Finns det något skönare än att handla utan barn? Milton hatar verkligen att sitta stilla i vagnen och en gång gjorde jag det misstaget att han fick gå bredvid mig. Han gick ju inte direkt bredvid mig om man säger så och nu vägrar han sitta i den där förbaskade vagnen. Så helst handlar jag utan han.

Hem och slängde i mig lunch, hämtade lillen på dagis sen gick vi och hälsade på Jennie och Mio en sväng. Vi drack kaffe och barnen "lekte". Vet inte direkt om jag kan kalla det för lek, antingen skrek Milton för att han inte fick som han ville eller så jävlades dom med varandra, haha.. men trevligt var det iaf :)

Blev potatis, korv och morotsstuvning till middag idag. Milton älskar det, å jag med för den delen. Sen drog jag iväg på ett Bodyattack pass och nu sitter jag här och är på G in i duschen.

Ja så har min dag sett ut, intressant läsning va! ;)

Kommentarer
Postat av: Tirja

Ja det tycker jag det är :) Roligt att ni fått skriva kontraktet nu :D

Du är så duktig som tar dig i väg och tränar!

Vart tränar du?

Kram

2011-01-19 @ 22:39:10
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Joanna

jo, ibland så..hon har sina stunder! :)

haha, näe..tänkte väl jag också..vem vill frivilligt bosätta sej i Oviken?;)

Vi har ungefär 1,6 in till stan härifrån.. helt lagomt! =)



Vad duktig du är som tränar.. jag vill också börja.. Men vart ska man göra det?



Kram

2011-01-19 @ 23:12:00
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Tirja

Det erbjudandet tackar vi gärna ja till :) Isak tycker mest om att leka med lite äldre barn, han va ju helt upp i sig när lillebrorsan va här och lekte med han och sov över ^^

Så jag tror dom skulle ha riktigt roligt!



Okej det funkar bra? Jag ska väl börja borta på friskis men det känns så långt dit bort! Men ja jag får se, jag är inte så pepp på att träna alla gånger haha!

Njae jag försöker iaf ^^ Men det går ju inte riktigt så bra som jag vill! Jag vill ju bli bättre på att träna och motionera men ja det är trögt och jag har ingen kondition alls, jag skojar verkligen inte :(



Kram

2011-01-19 @ 23:26:38
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0