Cambridge.

Jag funderar på om jag ska ta mig i kragen och börja köra Cambridge från och med nästa vecka. Det värsta är ju det här jävla vattnet. Jag klarar inte av att dricka det kokta vattnet och kul att köpa 3 liter vatten varje dag då! (man ska dricka minst 3 l när man kör ren kur). Nån som vet nått gällande parasiterna?

Jag har minst 10kg till som ska bort. Helst 15, men vi får se hur jag känner när jag har gått ner 10. Hitills nu har jag gått ner 11,5. Har stått stilla ett tag nu, det är väl mest för att jag fuskat med maten. Från början så var jag jätte noga med att äta enligt tallriksmodellen, sallad varje dag och lite kolhydrater. Det har jag blivit sämre med, så efter jag har kört ren kur så ska jag bli stenhård med kosten igen.

Ja vi får se om det blir nästa vecka eller om jag väntar tills man kan dricka vattnet igen..

Milton hade en jätte jobbig natt igår. Han vaknade 2 ggr av kruppanfall och låg mest och hostade hela natten. Samma visa inatt också, fast utan kruppanfallen. Idag när vi vaknade så kände jag bara att nu får det vara nog. Så jag ringde till barnmot och sa att nu får ni ge oss en tid. 9:e Februari ska vi dit. Äntligen! Ska bli så skönt för han att äntligen få hjälp. Det gör ont i mig varje gång han hostar. Stackars liten..

Idag ska vi hälsa på Jane & Kendra. Sen ska jag iväg å träna. och sen fortsätta packa.. japp så blir det!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Om jag får säga mitt ;) Så tycker jag nog du ska vänta med att köra ren kur tills vattnet går att dricka, med tanke på vilka mängder man måste få i sig! Och det kokta vattnet är ju förjävla äckligt!

Men du gör ju självklart som du vill. Det är ju minst ett par veckor kvar innan vi kan dricka kranvattnet iaf!

Kram

2011-01-24 @ 16:21:50
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0