Sommar, sol och semester..

Ge mig värme och sol! Nu är jag så less på vintern och snön!

Vi har redan börjat planera våran semester. Vi ska först åka till Skara sommarland och vara där en par dagar, sen drar vi vidare ner till Skåne och hälsar på några vänner som bor där.

Blir ingen utlandssemester på några år nu. Efter den här sommaren har gått så ska vi börja spara till en Thailandsresa. Till Thailand och till USA ska jag bara åka till. Men vi tänkte ta Thailand först och sen USA när Milton har blivit äldre. Vi vill bila i USA och jag tror inte det är så poppis att göra det med en liten unge, -är vi framme snart? är väl det enda man får höra då, haha!

Idag har det inte varit någon bra dag för mig. Allt bara strulade på jobbet och jag blev så less.. får hoppas på en bättre dag imorgon!
Nu sitter jag å väntar på Solsidan. Love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vill vi också göra. Bila i USA alltså! men som du säger, det är nog ingen hit m småbarn=)

2011-03-02 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0