Jag bara väntade på att det skulle komma..

Idag när jag hämtade lillen på dagis så möttes jag av en tussig kille som satt i frökens knä. Han som alltid brukar springa fram och ge min en kram när jag kommer. När jag tog upp han så var han kokhet! Carina (hon som jobbar på dagis) sa att han hade blivit jätte tussig nu på eftermiddagen. Ja men svårt att ringa då! När vi kom hem så stod tempen på 39,3. Gav han alvedon och välling, för mat ville han då inte ha. Sen somnade han gott.

Egentligen skulle jag på föräldramöte ikväll, och Milton skulle vara hemma med mamma. Men han ville inte ens vara med henne, bara mamma hela tiden.. Han grät så fort han inte satt i mitt knä, och då kände jag att jag inte ville lämna han. När Milton inte vill vara med sin momma så är det något som är fel. Annars så är det bara hon som duger!

Nu ska jag inta sängen och förbereda mig på att det kanske blir en jobbig natt. Eller så sover han hela natten och är pigg imorgon, man kan ju alltid hoppas.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Hoppas innerligt att ni får sova och att han vaknar och är piggare imorgon, lilla vännen :( Usch jag bävar inför när Isak ska bli sjuk!

Många kramar till er!!!

2011-02-16 @ 23:10:09
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0