Hosta. igen..

Milton hade hostat jätte mycket på dagis idag. Dom hade gett han astmamedicin men det blev inget bättre av det.. Nu sitter jag å lyssnar på hur han hostar från övervåningen. Det låter som att hans lungor kommer upp snart! Stackars barn. Jag önskar jag kunde göra något.
Dom var väldigt hjälpsamma på sjukhuset. Vi fick en annan medicin, för den som läkaren på HC hade skrivit ut var tydligen inte bra för barn. Nehe men det var ju bra! Hon sa att den var inte farlig för barn, men att det fanns en annan som var mycket bättre. Så nu har vi börjat med den. Dock så kan det ta upp till en månad innan den ger effekt. Så vi får vänta och se hur det blir.

Jag var på Ikea för en vecka sen och skulle köpa en hylla som vi ska ha i vardagsrummet. Men så klart så var den slut! Så då fick det bli en massa annat smått och gott ;) Tänkte åka ner i slutet av månaden igen och köpa hyllan.
Det mesta är väl klart här hemma. Gästrummet är dock långt ifrån färdigt. Men våran säng har mamma lånat till deras gästrum så när vi har fått hit den så ska vi fixa till där inne. Och sen hallen då.. Målaren som ska komma hit och tapetsera har fortfarande inte ringt. Så jag måste ringa till våran hyresvärd imorgon igen. Jag blir galen på sånt där.

Nu sitter jag och väntar på att Jennie ska komma och hålla mig sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Usch va jobbigt me hosta!

Hoppas medicinen hjälper.

Säg till när det vankas ikea, jag vet nån som skulle vilja följa ;)

2011-02-16 @ 22:04:57
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0