En ledig dag.

Gud så underbart det har varit att vara ledig idag! Har jobbat 8 dagar i rad nu. Men imorgon är jag tillbaka på jobbet igen. Sen är jag äntligen ledig några dagar!

Dagen idag har jag och min sjukling spenderat inne. Jag tycker nästan det är lite mysigt när han är sjuk. Det är enda gången han vill sitta still och mysa! :) fast det e klart att jag hellre vill att han ska vara frisk :)

Imorgon ska han få vara hemma med hans pappa. Sen på kvällen ska jag och pappan på bio. Var så länge sen vi gjorde något bara vi två så det ska bli så mysigt. Vi funderar på att se den här nya filmen Sanctum, verkar riktigt bra.

Nej nu måste jag ta tummen ur röven och gå å hänga tvätt! Milton hostade så mycket att han spydde strax innan han skulle lägga sig, och så klart hamnade det mest på hans käraste ägodel, snuttisen. Så jag skyndade mig att tvätta den utifall han vaknar inatt och är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0