Lycklig.

Även fast jag har foglossning varje dag, även fast jag är sjukt stressad inför julen och även fast jag är trött som satan idag efter att ha varit uppe inatt med en ledsen Milton så känner jag mig ändå så LYCKLIG!

Bebisen i magen växer på fint. Magen blir större och större, och sparkarna allt starkare :) Är nog större nu än vad jag var med Milton, känns som så iaf. Jag var ju sämst på att ta bilder när jag var gravid förra gången så jag har som ingenting att jämföra med.

Milton är världens goaste unge (oftast) ;) Han säger ofta hur mycket han tycker om sin mamma och pappa, då blir man glad i hjärtat.

Bische är världens bästa sambo och pappa. Han ställer alltid upp och hjälper till. Jag ska vara lyckligt lottad som har hittat mig en sån fin pappa till mina barn och fästman som han faktiskt är numera! :)
Nu är det bara ett giftermål som fattas ;)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Härligt! du förtjänar att vara lycklig vännen :)

vi måste ses snaaaaart!

Puss

2011-12-20 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0