Äntligen!

Är julen över. Jul i all ära, men när man har det yrket jag har är det inte så roligt med jul längre.

Vi hade en super mysig julafton. God mat och aaalldeles för mkt gotta, men det hör julen till ;) Fick många fina klappar, och Milton han fick så många att han blev förvirrad där ett tag, haha! Julen är barnens högtid och då tycker jag att dom kan få bli bortskämda då! Iaf så länge man har ett barn ;)
Innan tomten kom så sa Milton hela tiden -Milton inte rädd för tomten. -Nej, svarade jag, tomten är jätte snäll. Men när han väl kom så var det inte lika roligt, då rullade krokodiltårarna kan jag lova! Men efter en liten stund gick det bättre.

Nästa år har vi 2 barn (!) vid den här tiden. Känns helt overkligt att tänka så.
På tal om bebisen, jag skulle gärna vilja ha namnförslag! Pojknamn alltså :) Jag har kommit på massor, men Bische tycker inte om något av dom. Han vill att han ska heta Colin. Jag håller med om att Milton och Colin passar bra ihop, men jag tycker ändå inte riktigt om det namnet.

Nu så är jag äntligen ledig i 2 dagar, efter 4 helt hysteriska dagar på jobbet. Eller idag var det väl lite lugnare, men innan dess så har det varit folk konstant.
Jag och Milton åker till Ramsjö imorgon för att fira lite jul. Bische blir hemma eftersom han jobbar. Sen är det nyår! Den ska firas här hemma tillsammans med Sandra, Alex och barnen. Det blir säkert mysigt. <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Simon, Elian, Elis, Zion, Alvin. Kram till er

2011-12-28 @ 23:38:45
Postat av: macknow

Elton! Jag älskar det namnet (det skulle Ebba ha hetat) och Milton och elton passar ju bra =)

2011-12-29 @ 12:16:50
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: kickans mamma

jag tror att man måste se bäbisen live ja innan man bestämmer sig för namn...

Som typ kickan...hon som ut som en kickan hahaha..

2012-01-12 @ 09:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0