Wrong.

Något är fel med min blogg, headern syns ju inte som ni ser. Men Marielle skulle fixa det så fort hon kunde, tack för det :)

Helgen har bara rusat förbi som vanligt. Bisches pappa var här och hälsade på och jag jobbade hela helgen.
Idag har vi varit lediga, jag och Milton. Idag på förmiddagen har vi mest suttit och myst i soffan och tittat på nyta favvofilmen, Hitta Nemo. Äntligen en film som man faktiskt kan kolla på! :) Senare så kom mamma förbi, och även Jennie med fam. I söndags så bakade vi bullar, så självklart bjöds det på det :)

För övrigt så önskar jag mig en ny dator! Så om någon vänlig själ vill ge mig det så tacker jag inte nej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0