PW.

Nej nu måste jag verkligen ta tag i träningen igen! Tänkte ut å springa idag, men kom bara en bit innan jag höll på att dö. Så det blev en pw istället, det är ju allt något :)
Och nu ska dom ju börja med mycket mer pass på badet när dom byter till Golds gym, bla zumba och afro power dance, fasiken vad roligt! På onsdag är det första passet med zumba, då ska jag gå!

Sitter just nu och kollar på en dokumentär på 5:an om Englands fetaste kvinna. Fy vad hemskt det är att se. Hon har barn i 10 års åldern och kan inte ens röra sig. Den kommer sluta med att hon dör, har sett den förut. Stackars barn.. Jag kan bara inte förstå hur man kan tillåta sig att bli så där?!

Jag är glad och jag är stolt över mig själv att jag lyckades gå ner 16 kg, dessvärre har jag gått upp 3 kg under sommaren så det är dom som ska tränas bort nu ;) Men det är faktiskt inte så jobbigt bara man sätter igång. Och ju längre man skjuter på det, desto värre blir det.

Alla kan klara det. Kan jag så kan du!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Åh va roligt! Jag vill också gå på zumba! Men har inte råd med gymkortet än :( Hoppas på att få till det snart!



Ja stolt ska du verkligen vara! :D



Det finns en kvinna som bor där i närheten av där vi bodde förut, (skogvaktarvägen) som är ganska stor, hon brukar åka buss från jägmästarvägen till centrum med sina två (eller tre) barn och när hon kliver på så svajjar bussen till! Då är man ganska tung, och jag förstår inte hur man inte kan vilja göra något åt sig själv då! Hur kan man inte vilja leva hela sitt liv?



Kram <3

2011-08-31 @ 23:35:30
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0