2 dagar ledigt.

Men imorgon är det back to work.

Idag så har vi varit på Idun där Milton fick bli fin i håret. Jag vill också klippa mig, och för att inte tala om färga håret! Gud hur mitt hår ser ut just nu. Bokade tid nästa månad, känner att jag inte har råd just nu.
Sedan åkte vi upp på Lillänge där Milton fick sig en ny höstgarderob, jag vill också ha nya kläder! Men jag får väl vänta.. Hittade även att paket pris på overall och vinterskor på Team Sportia för 995:- Var en North Blend overall och Viking skor, bara skorna kostar egentligen 699. Funderar på att inhandla det redan nu så att det är klart, men jag känner ingen som har North Blend så jag vet inte om den är bra eller inte. Måste googla lite..

Så klart så glömde jag bort att ta kort på en nyklippt Milton, men vi körde på en mohican liknande frisyr. Nu kommer tjejerna på dagis bråka om honom! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0