Växtvärk?

Stackars Milton.. igår kväll så vaknade han flera gånger och skrek hysteriskt och kunde inte somna om på jätte länge. Bara låg och vände å vred på sig. Till slut så tog jag med han in och vi la oss i gästrummet, tog lång tid innan han somnade men till slut så somnade han. Varför vi la oss i gästrummet är för att annars skulle han säkert vakna av Bisches väckarklocka, om nu någon undrade det, haha.

Imorse vaknade jag av att någon strök mig på kinden, åhh så mysigt det var. Ibland önskar jag att Milton sov med oss jämt. Men det är ju ganska dumt att vänja han med det nu när han är så duktig att sova själv.

Nu ska jag titta på En unge i minuten och lipa lite, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0