Pensionär.

Igår så var det afterwork med jobbet, jag tänkte först gå, men jag var så jävla trött att jag inte orkade.
Ikväll så tänkte jag gå ut, men nej jag orkar inte.. Jag börjar känna mig som en pensionär!
Det skulle vara jätte kul att gå ut, MEN det är dagen efter som är värst. Jag vill inte bli liggande en hel dag i soffan och må dåligt.

Ikväll ska Milton sova hos mamma så vi blir barnlediga. Vi har inga speciella planer. Tänkte käka nånting gott och sen får vi se.. Ska bli underbart med sovmorgon imorrn! :) Fast det är ju så himla mysigt när Milton vaknar på morgon, då vill han alltid komma och lägga sig i våran säng och kolla på barnprogram. Det mina vänner är mys på hög nivå för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0