Fredagsmys.

Ikväll så kör jag på fredagsmys med mig själv. Kan vara rätt skönt det också ibland ;) Bische är ute i garaget, ovanligt? NEJ!

Milton ligger uppe och hostar å hostar.. Inatt hade han feber också, men han har inte haft feber på hela dagen så det är skönt iaf. Jag sa till dom på dagis i onsdags att Milton har varit frisk så länge nu, man ska inte säga sånna saker!

I helgen är jag ledig, underbart! Jag och Milton tar vårat pick och pack och drar till Ramsjö och hälsar på. Bische ska vara hemma och skruva med bilen. Byta till sommardäck bör man ju göra också med tanke på att det är olagligt att köra med vinterdäck på från och med imorgon om det inte råder vinterväglag. Men det är ju fortfarande minus på nätterna så jag vet inte. Får väl byta dom på söndag när vi har kommit hem.

Nästa vecka så kommer ääääääääntligen bästa Tommy och Stefan hit. Som jag har längtat!

Sen vi var på Ullared i somras. Heta killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0