Dålig dag.

Idag var det jävligt nära att jag fick ett psykbryt på en kund på jobbet. Jag orkar inte skriva hela historien här, men iaf så skulle han köpa en Iphone och ville att jag skulle koppla upp den till datorn och fixa så att han kunde använda den direkt för han hade ingen DATOR! Då förklarade jag för han att då måste jag göra ett itunes konto till dig där jag måste skriva in dina användaruppgifter osv.. men nej så var det ju inte, så behövde man inte alls göra. Så jag ringde till Apple bara för att han skulle få höra att det var så, och mycket riktigt så sa dom precis samma sak som jag sa. Då säger idioten -Apple vet inte vad dom pratar om. WHAT?! Skämtar han med mig eller?
Och det spelade ingen roll vad jag sa så frågade han heeeela tiden varför det var så. Ja för det är ju jag som gör alla Iphones. Till slut så gick han iaf. Men kom tillbaka efter 10 minuter och börjar fråga massa igen. Då ropade jag på en kollega och sa att nu får du ta över här och sen gick jag. Om jag hade stannat kvar en sekund till så vet jag inte vad jag hade sagt. Det är fan det värsta jag har varit med om! Och då har jag träffat på mycket konstigt folk på jobbet kan jag lova.

Han tog alltså nästan 2 timmar av min tid idag till ingen nytta! Snacka om att han förstörde min dag.

Kommentarer
Postat av: Tirja

Åh sånna människor borde inte få handla i affärer! :O Man kan bli mörkrädd för mindre!

Hoppas du får en bättre dag imorgon!

Kram <3

2011-04-11 @ 21:45:36
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: raskan

Hahahahahahahaha ja men LINDA,DET ÄR JU DU SOM GÖR ALLA ajfååånns hahahahahaha ja dööör..

ja skulle ha lappa till han ja hahahaha

2011-04-12 @ 11:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0