Värsta dagen ever.

Helt ärligt så är fan den här dagen det värsta i mitt liv. Att föda barn är ingenting jämfört med det här!
Nu har jag varit konstant hungrig i tre dagar, och idag så är det inte bara hungern som gör det jobbigt.. Jag har ont i kroppen, känns som att någon har slagit mig typ, svettas och fryser om vartannat och mår illa. Jag ber till gud att detta går över tills imorgon!

Det var nära idag.. jävligt nära att jag tog nånting att äta. Ringde då till Sara, och efter det så tog jag inget att äta. Men jag ville! å det vill jag fortfarande.

Har varit en jobbig dag för både mig och Milton idag. Han åt ingenting till lunch på dagis idag, sov bara 45 minuter (i vanliga fall sover han ca 2), så han var verkligen skit trött. Han hade varit hemskt gnällig, ingenting som dög tydligen. Och sen hade dom upptäck att han hade fått massa utslag över kroppen, dom tror att det är nässelutslag. Jag ska avvakta tills imorgon och se hur det ser ut då.

Milton somnade för redan en halvtimme sen och jag har både tvättat och städat för att försöka få mina tankar på nånting annat. Men det enda som finns i min hjärna är mat mat mat.

Imorgon är det jobb som gäller!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Va duktig du va som inte tog något att äta!

Känns skönt att veta att du är någon dag före mig så jag kan läsa hur du mår så jag vet vad jag har att vänta ungefär!

Du är duktig och självklart kommer du nå ditt mål!!

Heja heja! ^^

2010-09-08 @ 21:37:02
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: kickan

SV: Barnmorskan här sa det till oss sist vi var på bvc när jag drog upp det.Hon sa att man kan aldrig se på ett barn om barnet inte tål komjölk när barnet är så pass litet,man märker när barnet blir runt ett år om barnet inte tål det... exakt så sa hon... :(

Vart hittade du burken Nutramigen från barnmorskan?

kram!

2010-09-09 @ 09:38:22
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Tirja

Okej jag har bara testat vaniljen av dom än, men ska prova jordgubb idag. Gröten va nog det värsta jag stoppat i min mun någonsin! Fy och helvete vad jag tyckte den va äcklig, tur man bara har en påse till :P Den blir nog kvar till sist tillsammans med bananen :P haha ^^ Jag tyckte kakaomint va riktigt god, skönt att ta den igår kväll när godissuget kom för det kändes ju lite som att äta något sockrigt och sött bara för att det smaka choklad och mint :)

Ja hungern går nog över bara man låter det gå tillräckligt lång tid, hur mycket vatten dricker du? Jag drack nästan 5 liter igår och kände mig knappt hungrig alls!

Kram

2010-09-09 @ 09:47:40
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0