Nytt liv.

Imorgon tar vi nya tag! Bische ska börja på sitt nya jobb, jag ska börja med kampen att gå ner i vikt och Milton ska börja på dagis på "riktigt". Det kommer gå bra det här! Jag känner mig äntligen glad vilket jag inte har gjort på länge.

Jag har varit på så otroligt dåligt humör på sistone. Blir förbannad på minsta lilla och skälla ut Bische bara av att han säger fel ord till mig. Och för några dagar sen så höll jag och Milton på och busa i sängen och han råkade smälla till mig på ögonbrynet och jag började aslipa! Ehh okej? Jag var nästan nervös att jag var gravid, för då var mitt humör exakt så. Men det kan ju inte gå, jag käkar ju pillar för tusan.

Tacos blev det till middag idag. Har längtat efter det så länge. Fan vad gött det är alltså! Har även laddat upp med karra tills ikväll. Vi ska mysa ner oss i soffan och titta på en skräckfilm som heter Shelter, verkar riktigt läskig.
Sen blir det inget mer karra på läääääääänge. Känns bra!

Kommentera gärna på det förra inlägget som jag skrev tack!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men visst är det jobbigt? Jag är så jävla sur o grinig så det liknar fan ingenting..vill bara grina känns det som, fast jag är ju inte ledsen! Så jävla konstigt.. brukar vara så här när jag har mens.. men den ska jag inte ha förrän om nån vecka, så de känns inte som att de e därför! :/



Jobbigt är det iaf.. man står ju knappt ut med sej själv,så jag tycker synd om både jesper o lowa som måste stå ut me mej.. jesper har tur o ska köra sthlm i två veckor nu,så han slipper mej!;) haha..



Lycka till me de "nya livet" nu.. :) Jag håller tummarna..

Vad är det för nytt jobb B fått förresten? Vad roligt för han förresten.. :)



Kram

2010-09-05 @ 19:22:55
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Joanna

jag vet faktiskt inte.. :/ men jag tvivlar på de.. äter inga piller, men sånt brukar man ju känna på dej! :) haha.. jag åt förövrigt piller när jag blev gravid me lowa..;) har blivit gravid två ggr trots piller.. :/ kan man vara immun mot såna? haha..



jaa,de lät spännande!;) haha, näe.. men de är ett jobb.. o vem vet..de kan ju vara roligt! har man bara bra arbetskompisar så gör ju de mkt.. :)



Klart du fixar de där! Har man bara bestämt sej så kan man..



Kram

2010-09-05 @ 23:11:46
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Joanna

njaäe, det har dom faktiskt inte.. har inte tänkt på o fråga heller.. :/ men jag vet att en av gångerna hade jag varit riktigt kass i magen några dagar pga pencillin.. så då kunde det vara därför!



Hur har första dagen med Cambridge gått då?

Uppdatera.. ;)

Kramar

2010-09-06 @ 15:07:53
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0