Nu har jag gjort min plikt.

Nu är det röstat och klart. Känns skönt att man har gjort det, tycker alla borde rösta! Om du inte vet vad du vill rösta på så rösta åtminstone blankt. Om man inte röstar ska man heller inte klaga sen..

Milton sover lunch nu och jag har nada att göra. Ska träffa Tommy och Stefan lite senare innan dom åker hem. Tänkte egentligen åka på djungelhuset, men dom var på bröllop igår så det lät inte som att dom var så sugen på att vara där bland massa skrikande barn, haha ;) Så vi får se vad vi hittar på med..

Nu är det bara EN dag kvar tills jag ska få äta! Imorgon ska jag avnjuta 100gr kyckling som om det vore min sista måltid.

Förresten.. GÅ OCH RÖSTA!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad duktig du är Linda! Jag skulle aldrig kunna ha sån där själv diciplin.. Förstår att du längtar efter kyckling! :)



o,självklart ska man rösta! De gjorde jag också..



Kram påre

2010-09-20 @ 09:48:41
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Joanna

haha,njae..de behåller jag nog gärna för mej själv.. ;) men av mitt tidigare inlägg kan man kanske tro att jag röstade på SD, och det gjorde jag absolut INTE! :)



hur smakade kyllingen idag förresten?;)



kram

2010-09-20 @ 18:12:39
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0