Nordea.

Kl 16 idag hade vi bestämt möte med världens trevligaste karl på Nordea. Det gick väldigt bra. Vi ändrade lite i vårat pensionssparande, jag bytte bankt till Nordea från Swedbank (äntligen!) och vi kollade lite på bolån..
Förhoppningsvis så är vi husägare så snart som möjligt. Så fort Bisches provanställning har gått ut så ska vi ansöka om lån. Vi kollade lite på hur pass mycket pengar vi skulle få över per månad vid olika summor. Men han tyckte allting såg bra ut och såg inga problem varför vi inte skulle få lån. Dock så är det den här jävla kontantinsatsen, han sa att det var ganska svårt att få låna den idag. Men är det så att vi inte har fått ihop den på något annat vis så får vi kolla på det då. Känns skönt att vi äntligen är en bit på vägen! :)

Det är väl typ det enda roliga som har hänt idag. Eller jo imorse gick jag en morgonpromenad med Sophie, det var mycket trevligt! och vilket härligt väder det var då. Det kan man ju inte direkt säga att det är nu! usch!

Storstädat har jag gjort också. Så härligt med en nystädad lägenhet!
Ikväll blir det Idol, som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: macknow

Det måste ha vart samma bankman som vi har!! Lars Gunnar Nord..?

2010-09-23 @ 20:20:11
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Maddox

Jag läste i nåt inlägg att du ville börja träna på StpeIn. Jag har ett kort där som jag vill bli av med. Det är bara i stan och bindningstiden går ut antingen i den här månaden eller nästa =)

Dessutom tror jag väl att du slipper att betala inskrivningsavgiften =)

2010-09-24 @ 11:21:07
URL: http://madeleneutani.blogg.se/
Postat av: emma

Det är ju sååå underbart att bo i hus! Vi gjorde det i Järpen. Men så fick vi ju gräset klippt och snön skottad oxå =)

kram kram!

2010-09-25 @ 15:39:58
URL: http://secondone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0