Mätt & Belåten.

Nu när jag fick upp den meningen i mitt huvud, vet ni vad jag tänker på då? MB! haha.. Gud vilka minnen man har därifrån :) Skolkade från skolan och sen åkte man och satte sig på MB som alla andra, köpte en dricka och satt å kedjerökte i timmar. Det var tider det! ;)

Men det var ju egentligen inte det jag skulle skriva om, men jag kom bara å tänka på det :) Idag blev det lax till middag. Bische & Milton åt lax, päran och hollandiesås, mumma! Men mitt var gott det med, 100gr lax och lite sallad. Och jag blev verkligen mätt & belåten! :)

Idag har jag varit barnvakt åt världens sötaste Cajsa och Clara. Dom var så snälla hela tiden. Goungarna!
Annars så har det inte blivit så många knop gjorda faktiskt. Tränade lite imorse, det är allt..

Nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja!

Kommentarer
Postat av: emma

MB! Hahaha! En massa kaffe med socker och grädde i! Haha! Blä! Nostalgi!

2010-09-22 @ 10:30:45
URL: http://secondone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0