Lördagkväll.

Jag brukar vara van med att köpa karra på lördagar och mysa ner i soffan framför en film. Men nu är det slut med sånt! Och jag är faktiskt inte ens sugen på godis (!). Men vad ska man göra annars då? Jag blir så rastlös av att sitta still och ändå är jag helt slut efter en sjukt stressig dag på jobbet.

Det var ingen höjdare att jobba själv idag kan jag lova! Vissa kunder tillochmed gick för att det tog för lång tid innan dom fick hjälp, men vad ska jag göra liksom? Jag jobbade så snabbt jag kan, men det är ju inte jag som tar lång tid på mig, oftast så är det kunderna :) Tror vi måste ta oss ett snack på måndag..

Ja jag har fortfarande inte tagit några nya bilder som jag kan lägga ut. Vet att bloggar utan bilder är så tråkiga, så jag ska skärpa mig :)

I brist på annat så tror jag banne mig att jag ska gå och städa toaletten, roligt lördagsnöje va? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varit på kalas också hos oss, redan invigt nya vantarna idag ute i regnet!!! Så nöjd, samt har ritat hela tiden i boken sen igår, bra köp av bische!!! =)

2010-09-12 @ 20:13:42
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag vill jobba! Det kan du hälsa ;)

2010-09-12 @ 20:28:00
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0