Klätterapa!

Jag kan inte lämna Milton en sekund själv längre. Han klättrar på allt! När han är i sitt rum försöker han klättra i sängen vilket alltid resulterar i att han ramlar, i köket klättrar han först upp på stolen sen på bordet och sen står han i fönstret och tittar ut. I vardagsrummet ska han hela tiden stå på tv-bänken, i sovrummet håller han på och klättrar upp på datastolen och sen upp på databordet. Och på toaletten står han hela tiden på själva toastolen. Jag får stänga dörrarna överallt. Han har ju ramlat några gånger och man tycker ju att han borde lära sig, men icke.

Klockan 05.23 slog han upp sina blå imorse. Jag vill inte kliva upp då. Runt 8 tiden började han bli trött igen. Ringde till dagis och hörde om jag skulle låta han sova en gång hemma och komma med han runt 10 för han skulle aldrig orka vara vaken till efter lunch och så blev det. Så när han kom på dagis så var han utvilad istället :)

Jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Bische är på jobbet och fixar nånting med bilen så ingen bil har man heller. Ge mig pengar så att vi kan köpa en till bil! För jag är så lat, haha! ;)

Ikväll ska jag göra skagenröra, älskar det! och som sagt så måste man ju passa på nu :)

Kommentarer
Postat av: BästaEmma

vaddå passa på??! Va va? Ska det komma en tvåa?!! =) SÄG!

2010-09-03 @ 17:38:25
URL: http://secondone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0