IDOL!

Om ni har missat det så börjar äntligen Idol ikväll! Det roligaste är ju så klart att se alla som gör bort sig, vad vore idol utan det liksom? :)

Och idag är det ju andra dagen med cambridge. Har varit sjukt hungrig idag med. Men nu börjar det kännas bättre. Åt svampsoppa till middag, vet inte om det var det som gjorde det :) Den var rätt god faktiskt..
FAN vad jag längtar tills på torsdag! Då känner jag väl för hoppningsvis ingen hunger längre. Det var inte för att jag ska börja jobba då, haha.

Det har gått jätte bra för Milton på dagis nu dom här två dagarna. Han har ätit och sovit bra och varken bitit eller slagit någon. Det känns skönt! Han får hellre bita mig än något barn.
Det är skönt att veta att allting går bra eftersom jag ska börja jobba på torsdag. Då kan jag känna mig lugn.

Nu till något tråkigare -Hänga tvätt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så duktig.. Kommer vara värt det när du är klar med det där.. :) Puss

2010-09-07 @ 23:12:49
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja antagligen, man kan göra det så länge man mår bra. Min kompis gick på hel kur i ett år.

Jag har ju 40 kg jag ska gå ner så det är ju lite granna!

2010-09-08 @ 14:53:07
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0