Första arbetsdagen avklarad.

Fan vad bra det känns att börja jobba igen! Speciellt när det har gått så bra som det har gjort idag. Alla kunder har varit glada och snälla och köpt precis det jag ville, haha :) På jobbet har jag faktiskt inte varit så hungrig, det har gått mycket bättre än hemma. Men så fort jag kommer hem igen så blir jag tok hungrig på en gång. Tur att jag jobbar 8 dagar i rad nu.

Jag är så sugen att väga mig, men ska vänta tills på måndag. Om jag inte har gått ner någonting så kommer jag bara bli besviken. Så det är bara att köra på nu! Köpte för en vecka till idag. Sen får vi se hur jag känner, om jag kör 3 veckor eller om jag stannar vid 2. Jag ska ju självklart göra kombinerad kur, men tänker bara köra ren kur 2-3 veckor.

Ikväll är det Idol som gäller!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Skönt att det går så bra när du jobbar :)

Kan lova att du gått ner, jag har tappat ett halvt kilo iofs vatten men det är ju det första som försvinner :)



Okej ska testa det när jag handlat mer då :) Fick bara en jordgubb :O

Men jag tyckte den funkade bra iaf. Mycket bättre än Nutriletts jordgubb för den kräks jag av på engång haha ^^

Hungerskänslan försvinner väl när man kommer på annat :) jag känner mig inte så hungrig om jag inte tänker efter :D haha

2010-09-09 @ 19:56:21
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Skönt att det gick bra att jobba utan hunger!

2010-09-11 @ 17:08:44
URL: http://linneav.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0