Favoriter.

Jag absolut älskar Idol. Jag har alltid följt varje säsong.
Mina absoluta favoriter den här gången är Linda och Jay. Från och med dag 1 har dom varit så sjukt bra! Och det Jay gjorde ikväll, alltså shit för att kunna sjunga så. Ni som följer Idol, vad tycker ni?

Jobbat till kl 19 idag. Miltons farmor hämtade han på dagis, det hade gått jätte bra. Dock så har han sovit och ätit dåligt på dagis varje dag den här veckan. Undra om det beror på förkylningen..

Idol 2010 fortsätter.... nu!


Kommentarer
Postat av: Jane

Har inte kollat på alla avsnitt, men kollade igår och Jay är väl han med långt hår? Han e SNYGG tycker jag ;)

Och hon den där som blev sågad... Hon va verkligen pinsamt dålig!! ;)

2010-09-30 @ 08:09:00
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0