Dagen idag.

Idag är det Torsdag. Veckorna flyger fram som vanligt.

Bische har slutat jobba nu. Men ev så har han ett jobb på G, men tänker inte säga något om det förän det är klart.
Vi lämnade Milton på dagis klockan 9 imorse, och idag så ska han vara där fram till klockan 15. Allt går fortfarande bra, dock så har han varit dålig på att äta där, men jag tror att det är för att han inte har tyckt om maten. Igår var det någon soppa med curry och idag var det banangratäng, vad fan är det? Men imorgon så är det spagetti och köttfärssås och det tycker han ju om :) Imorgon är det sista dagen med inskolningen, på måndag börjar allvaret :)

I eftermiddag ska jag åka iväg och köpa Cambridge också. På måndag börjar ju allvaret för mig med! Känner mig fortfarande riktigt pepp.
Efter det så ska jag åka till Sandra och fira henne på hennes födelsedag. Grattis gumman!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej

Nu har jag suttit och försökt få dit mitt namn på bloggen som du har Linda längst ner, men jag gav upp så...HUR gör man? Vart sätter man in texten?



Tacksam för hjälp och DU: Vad betyder omnia vincit amor? Kärlek nånting eller va?



Kram Maggan

2010-09-02 @ 14:31:16
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: stolt mamma

Melwin fick oxå banangratäng, pratade med kokerskan och hon sa att det var ris och paprika och grädde med banan längst upp,,barnen på vårt dagis gillade det inte.fast melwin älskar ris så han mulade i sej riset bara hehee..

2010-09-02 @ 18:58:46
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0