Dag 1 snart avklarad.

Överlag så har det gått bra idag. Förutom att jag är så JÄVLA hungrig. Jag hinkar vatten och dricker kaffe imellan jag dricker shakes. Det kommer att gå bra detta, det vet jag! Det måste göra det.

Efter 3:e dagen så går hungern över säger dom, jag hoppas verkligen det alltså. Om jag skulle gå och vara så här hungrig i 3 veckor då skulle jag dö, bokstavligt talat.

Ikväll är det premiär av Biggest Looser Sverige, det ska jag se. Då kanske man blir ännu mera pepp! :) Tycker det är så roligt att se i slutet hur mycket dom går ner, man känner ju inte ens igen dom. Om några månader så kanske det är jag ;)

Milton somnade för en kvart sen, han var en trött kille idag. Och det är mamman med! Därför ska jag ta en powernap nu så att jag slipper tänka på mat ett tag, fast då kanske jag drömmer om det istället, haha :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Köpte den på blocket =)

Men ingen soffa kommer nånsin bli lika underbar som den förra... :(

2010-09-06 @ 21:37:12
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0