Brrr...

Nu börjar det bli kallt igen. Inte länge förän snön kommer heller antar jag. Tycker det är lite för tidigt med tanke på att vintern är ju såååå lång! Visst att det är mysigt med snö, men inte när det är -30 som det var förra vintern.
Jag längtar faktiskt till julen. Det blir ju som Miltons första riktiga jul, förra julen förstod han ju inte så mycket. Ska bli roligt att se hans min när han ser tomten, haha!

I helgen har jag jobbat och Bische å Milton har bara varit inne. Han är på bättringsvägen iaf, ingen feber längre. Dock så är han fortfarande tokförkyld och hostig. Ska ringa till dagis imorgon bitti och höra vad dom tycker, om han kan gå dit eller inte. Jag hoppas att han kan gå dit för jag har egentligen inte råd att vara hemma.

Ikväll kommer Kim & Agneta hit och dricker en kopp kaffe. Kim ska även få låna våran babygym. Inte länge kvar nu innan hennes lilla bebistjej kommer! :)

Nehe, nu hade jag visst inget mer att säga. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0